poniedziałek, 20 stycznia 2014

Zapowiedź

Witam !

Po długiej przerwie i wywróceniu swojego życia do góry nogami postanowiłam wrócić tu gdzie się wszystko zaczęło. Ostatnie miesiące były niezwykle dynamiczne, a szczęście przeplatało się co krok ze smutkiem. W czasie tych kilku miesięcy zdążyłam obronić pracę magisterską,  kilkukrotnie zmienić miejsce zamieszkania, wracając do domu rodzinnego. Następnie ruszyłam na podbój Europy tylko po to by uświadomić sobie jak wiele mogę osiągnąć w Polsce i jak wiele tracę pracując poniżej swoich kwalifikacji. W między czasie straciłam bezpowrotnie najbliższą mi osobę - babcie, tak więc jak zdążyliście wyczytać moja nieobecność jest usprawiedliwiona. Teraz mała zapowiedź dzisiejszego posta. Tymczasem lecę na rozmowę o pracę tym razem już w POlsce. Życzcie mi powodzenia, a wieczorem zapraszam na post o kosmetykach bez których nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji.


1 komentarz :

  1. z niecierpliwością czekam na nowy post ! ;)
    Tak bystra dziewczyna nie potrzebuję słów powodzenia, tylko pokaż dlaczego Cię mają wziąć:D i niech biorą!

    i-am-elfu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polka w kryzysie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi