czwartek, 2 sierpnia 2012

Najlepsze są klasyczne rozwiązania

Hej dziewczyny !

Widzę, że popadam ze skrajności w skrajność, jak nie pisałam od miesiąca na blogu to teraz dodaje drugiego posta w tym samym dniu. Wybaczcie mi to, ale mam tyle rzeczy z którymi się chcę z Wami podzielić, że głowa mała. Mam nieodpartą chęć pisania tutaj do Was. Bardzo motywujące jest to gdy widzę, ze jeszcze ktoś zagląda na "polkę". Dziękuje Wam, że z dnia na dzień jest Was więcej, dziękuje, że piszecie. Stanowicie dla mnie pewien "motor napędowy".

Dzisiejszy strój jest dość stonowany i klasyczny. Proste, ale bardzo uniwersalne zestawienie beżu i czerni okazało się niezawodne. Pazura całej tej grzecznej stylizacji dodaje ciekawy tył bluzki. Bluzka z zestawienia właściwie jest sukienką, jednak ja bezapelacyjnie wolę ją w wersji "bluzkowej". Jako sukienka wygląda po prostu "badziewiasto". Po kilku godzinach chodzenia w niej część w okolicach ud, mocno się rozciąga przez co sukienka traci swój bandażowy, dopasowany fason. W roli bluzki prezentuje się jak na zdjeciach.

Uprzedzając pytanie- tak po wakacjach przytyło mi się tu i ówdzie :)

Wybaczcie za jakość zdjęć, ale mój fotograf chyba wyszedł z wprawy a poza tym już się ściemniało :)



















Bluzka/sukienka - prezent
Spódnica-Mohito sale
Buty-nn (kupione bardzo dawno)
Zegarek-nn (kupiony w UK)
Złota literka- pamiątka z Pierwszej Komunii
Torebka- Top Secret sale

Zapraszam bardzo serdecznie na moje aukcje na allegro

11 komentarzy :

  1. fajny klasyczny zestaw:)podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo klasycznie ale ładnie :)

    zapraszam do mnie na konkurs :) http://maggie-fashion.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestawik- buty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na niektórych zdjęciach przypominasz mi Katie Holmes :) A zdjęcie w samochodzie - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!! Wyglądasz obłędnie...... a misz masz na głowie bezkonkurencyjny!!! :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka super!!! Co Ty gadasz w ogóle nie widać żebyś coś przytyła:)Masz świetną figurę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kwestia dobrego dopasowania ciuchów do figury. Jestem typem jabłka, a to nie jest nic ponętnego :D

      Usuń
  7. Świetny look:) fajna bluzka i spódnica ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten zestaw - klasyczny, a ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polka w kryzysie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi