czwartek, 17 maja 2012

Problemy techniczne

Witam Was kochane dziewczyny!

Jak widzicie na blogu cisza. Nie jest to spowodowane moim słomianym zapałem, a tym, że mój laptop chyba nie wytrzymał tego blogowego szału i setek tysięcy zdjęć które na niego konwertowałam w związku z czym odmówił mi posłuszeństwa. 
Już nie mogę się doczekać kiedy do mnie wróci i będę mogła uzupełnić blogowe zaległości które związane będą głównie z moim ulubionym miejscem w domu-kuchnią.

Pogoda iście październikowa. Ja i Meggie już nie możemy się doczekać chwili gdy znów pojawi się słońce i spokojnie będzie można przemierzać Białystok wzdłuż i w szerz. 

Pozdrawiam i ściskam w te deszczowe przedpołudnie
Adżiks

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Polka w kryzysie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi